wtorek, 9 października 2012

first good impression



Witam Was Kochani,

Zacznę chyba od tego, że jest to mój pierwszy blog i na początku muszę się z nim oswoić. Chęć założenia internetowego pamiętnika wyszła z tego, że mam ochotę dzielić się z Wami różnymi informacjami, spostrzeżeniami oraz od Was zaczerpnąć porad na różnorodne tematy. Chyba najwięcej wpisów będę poświęcała zdrowemu trybowi życia, gdyż  próbuję zrzucić zbędę kilogramy i wyrzeźbić swoje ciało. Będzie to dla mnie ogromną motywacją, żeby Was nie zawieźć, kiedy już sobie i Wam coś obiecam. Kurczę, trochę ciężko jak na razie idzie mi to pisanie, ale z biegiem czasu pójdzie mi lepiej, jeżeli będę wiedziała, że mam dla kogo pisać, także nie bójcie się komentować, zadawać pytań i przesyłać linka znajomym:) 
Mam nadzieję, że wypadłam dosyć dobrze jak na pierwszy raz, dlatego oczekuję wsparcia, by doskonalić się w tej dziedzinie.

A dla Was coś miłego dla oka - moja mała motywacja :)





Love, SK

1 komentarz:

  1. Ja także dopiero zaczynam i jestem bardzo ciekawa Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń